Metod 1: Swish

Nu kan du enkelt bli medlem via Swish.

Swisha din medlemsavgift på 250 kr till 123 494 6059. Skriv Atopikerna + ditt personnummer i meddelandefältet. Och maila din mailadress till medlemsregistret@astmaoallergiforbundet.se så att du får våra utskick och nyhetsbrev.

Metod 2: Utan Swish

1) Först måste du bli medlem i Astma- och allergiförbundet – klicka här!

2) Maila sedan följande information till medlemsregistret@astmaoallergiforbundet.se:

– namn
– personnummer
– adress
– skriv att du vill tillhöra föreningen Atopikerna (det kostar inget extra)

Alla är välkomna att bli medlemmar hos oss – oavsett om du själv har atopiskt eksem, är närstående eller bara vill stödja vårt arbete. Ett medlemskap kostar 250 kr per år (endast 50 kr per år för extra familjemedlem).

Det här ingår i ditt medlemskap:

– Atopikernas nyhetsbrev Hejatopiker! som ger dig nyheter, tävlingar, erbjudanden, senaste forskningsresultaten på temat atopiskt eksem samt nytt från föreningsarbetet.
– Du har chans att vara en del av Atopikernas arbete. Tillsammans med Astma- och Allergiförbundet vill vi sträva efter en jämlik vård för oss med atopiskt eksem i Sverige.
– Gemenskap genom fysiska träffar och digitala kanaler.
– Inbjudan till föreläsningar, seminarier, workshops och sociala aktiviteter på temat atopiskt eksem.
– Tidningen Allergia som är Astma- och Allergiförbundets egen tidning.
– Möjlighet att bo på Astma- och Allergiförbundets allergianpassade vandrarhem STF Södergården-Åre samt möjlighet att bo på hälsoanläggningen Valle Marina på Gran Canaria till rabatterat pris.
– Påverka föreningens kommande arbete och riktning.

Välkommen till Atopikerna!

Till toppen av sidan